FAQ
Wij hebben hieronder alvast een aantal van de veelgestelde vragen voor je beantwoord. Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, bel gerust naar één van onze winkels of stuur een email naar kwaliteit@dudokpatisserie.nl
Webshop
Bij het plaatsen van een bestelling is er een vooruitbetaling nodig, waardoor het enkel mogelijk is om via onze website een bestelling te plaatsen.
Zorg ervoor dat je jouw bestelling zorgvuldig controleert voordat je deze plaatst.
Dudok Patisserie spant zich in om de hoogste kwaliteit en versheid van de bestelling te garanderen. Dit betekent dat we bestellingen voorbereiden en klaarmaken zodra ze binnenkomen. Om die reden is het niet meer mogelijk om deze te wijzigen of te annuleren nadat de bestelling is geplaatst.
Na het plaatsen van een bestelling, is het mogelijk om een factuur te ontvangen. Kies hiervoor de zakelijke optie wanneer je gaat afrekenen. Binnen deze optie is het mogelijk om de factuurgegevens aan te passen.
In onze winkels verkopen wij een divers assortiment gebakjes van SharpSharp. Deze gebakjes zijn suikervrij, glutenvrij en geschikt voor veganisten. Ben je op zoek naar een veganistische taart optie? Bekijk dan onze Dudok Vegan Appeltaart
Bij Dudok Patisserie wordt geen gebruik gemaakt van varkensgelantine. Om de kwaliteit van onze producten te waarborgen, maken wij in de volgende taarten gebruik van rundergelatine:
- Chocolade truffeltaart
- Non-baked cheesecake kersen
- Passievrucht kwarktaart
- Frambozen kwarktaart
- Black Velvet
- Yellow Velvet
- Johnny Doodle
- Lemonbar
Helaas is het niet mogelijk om de grote taarten ongesneden te bestellen. In onze Dudok Patisserie Bakkerij in Barendrecht snijden wij de grote taarten in 12 tot 14 stukken.
De Dudok cadeaukaart is gemakkelijk te bestellen via de groene knop rechtsonder op je beeldscherm. Hier kan je een gewenst bedrag kiezen vanaf €15. Wil je meer weten over de mogelijkheden? Bekijk dan onze cadeaukaart pagina.
Zorg ervoor dat je jouw bestelling zorgvuldig controleert voordat je deze plaatst.
Dudok Patisserie spant zich in om de hoogste kwaliteit en versheid van de bestelling te garanderen. Dit betekent dat we bestellingen voorbereiden en klaarmaken zodra ze binnenkomen. Om die reden is het niet meer mogelijk om deze te wijzigen of te annuleren nadat de bestelling is geplaatst.
Bij Dudok Patisserie wordt geen gebruik gemaakt van varkensgelatine. Om de kwaliteit van onze producten te waarborgen, maken wij echter in enkele taarten gebruik van rundergelatine.
Wanneer je ons vega teken ziet staan op de foto bij een product, betekent dit dat het product vrij is van rundergelatine. Ons vegan teken laat zien dat er uitsluitend plantaardige ingrediënten zijn gebruikt om het product te maken.
Wij hechten veel waarde aan tevredenheid van onze klanten en streven ernaar dat je altijd optimaal geniet van onze producten en diensten. Indien je een vraag of klacht hebt, verzoeken wij je vriendelijk om een e-mail te sturen naar kwaliteit@dudokpatisserie.nl. Wij proberen je zo spoedig mogelijk van dienst te zijn.
Bezorging
Plaats je een bestelling vóór 17:00 uur, dan wordt deze binnen 2 werkdagen bezorgd, met uitzondering van zondag. Bij eventuele wijzigingen of vertragingen informeren we je tijdig. Voor vragen is het altijd mogelijk om contact met ons op te nemen.
Op maandag tot en met vrijdag wordt de bestelling tussen 09:00 en 12:00 uur ’s ochtends bezorgd.
Op zaterdag wordt de bestelling tussen 09:00 en 17:00 uur ’s middags bezorgd. Helaas is er vooralsnog geen leveringsmoment op zondag beschikbaar.
We hebben per stad een selectie aan postcodes gemaakt, waar het mogelijk is om de taarten te laten bezorgen. De keuze voor deze gebieden is gebaseerd op de bezorgmethode die wij hanteren. Via de postcodechecker kan je zien of wij op jouw postcode bezorgen.
Indien jouw postcode buiten de geselecteerde gebieden valt, is het helaas niet mogelijk om de bestelling te laten bezorgen. Bekijk onze afhaallocaties om te kijken waar je jouw bestelling het gemakkelijkst op kunt halen.
Voor bezorging wordt standaard €7,50 aan bezorgingskosten in rekening gebracht.
Indien je niet aanwezig bent op het aangegeven bezorgmoment, zal de bestelling retour worden gestuurd. We verzoeken je vriendelijk om in dat geval contact op te nemen met de dichtbij zijnde locatie, zodat je jouw bestelling op een geschikt moment kunt ophalen.
Winkel
Bij onze leveringen van kleine taarten worden deze altijd ongesneden geleverd. Helaas is het niet mogelijk om de taart op locatie te laten snijden.
Wij begrijpen dat er specifieke behoeften kunnen zijn met betrekking tot de grootte van de taartstukken, maar om de kwaliteit en presentatie van de taart te waarborgen, worden ze in hun geheel geleverd. Wij raden aan om de taart na ontvangst zelf naar wens te snijden.
Om de veiligheid van onze collega’s te kunnen garanderen, kan er in onze winkels enkel met pin worden afgerekend.
Ja, op vertoon van je studentenpas ontvang je 10% korting op Dudok Patisserieproducten. Hieronder vallen taarten, bars, muffins, cupcakes, cookies, rondo’s en bake-off producten. En 20% korting op warme dranken zoals koffie en thee en dergelijke. De korting is geldig per bestelling. De korting is alleen geldig in de Dudok Patisseriewinkels (Rotterdam CS, Meent, Den Haag, Utrecht CS en Berkel en Rodenrijs). Enkel op vertoon van een geldige studentenpas.