- FAQ -
Wij hebben alvast een aantal van de veelgestelde vragen voor u hieronder beantwoord. Mocht u nog andere vragen of opmerkingen hebben, bel gerust naar één van onze winkels of email naar kwaliteit@dudokpatisserie.nl.
-
Is het mogelijk om als zakelijke klant te bestellen bij dudokpatisserie.nl?
Als zakelijk klant kunt u zeker taart(en) bestellen. Bij (een) enkele taart(en) is het zowel voor u als voor ons het meest efficiënt om dit in de online omgeving te bestellen en middels IDEAL te betalen.
Indien u structureel grotere aantallen verwacht af te nemen, kunt u uw aanvraag mailen naar bakkerij@dudokpatisserie.nl. Naast volume, frequentie is ook logistiek hierbij van belang. Na ontvangst zullen wij u spoedig van een antwoord voorzien.
-
Is het mogelijk om als horeca/retail klant te bestellen bij dudokpatisserie.nl?
Natuurlijk kunt u bij ons bestellen. Neem daarvoor eerst contact op met onze bakkerij in Barendrecht via bakkerij@dudokpatisserie.nl. Zij helpen u graag verder.
-
Is het mogelijk om telefonisch te bestellen?
Alle bestellingen moeten vooraf betaald worden via iDeal, daarom kan er alleen besteld worden via de website. Voor hulp met het bestellen van de taarten kunt u uiteraard contact met ons opnemen via een van onze winkels (Westewagenstraat 010 413 73 83).
-
Is het mogelijk om een bestelling op factuur te plaatsen?
Indien de omvang van de bestelling groter is en u wilt op regelmatige basis gebruik maken van onze taarten is het mogelijk op factuur bestellingen te plaatsen.
Graag bespreken wij met u de mogelijkheden en voorwaarden. U kunt mailen naar bakkerij@dudokpatisserie.nl
-
Heb je een speciale gelegenheid om iets te vieren of extra wensen voor een taart?
Dat is geen probleem, we helpen u graag. Neem voor overleg contact op met onze winkel onder 010 413 7383 of via info@dudokpatisserie.nl
-
Ik wil graag een offerte ontvangen. Is dit mogelijk?
Voor reguliere bestellingen gelden de prijzen zoals vermeld op de website. Indien u structureel grotere aantallen verwacht af te nemen, kunt u uw aanvraag mailen naar bakkerij@dudokpatisserie.nl.
Naast volume, frequentie is ook logistiek hierbij van belang. Na ontvangst zullen wij u spoedig van een antwoord voorzien.
-
Verkoopt Dudok Patisserie suikervrije producten?
Wij verkopen verschillende taartjes van SharpSharp. Deze zijn niet alleen suikervrij, maar ook glutenvrij en veganistisch.
-
Wil je weten in welke taarten gelatine zit?
In de volgende taarten zit gelatine verwerkt:
Chocolade truffel (rund)
Hazelnoot creme (rund)
Monchou (rund)
Passievruchten kwarktaart (rund)
Frambozen kwarktaart (rund)
Black Velvet (rund)
Charlottetaart (rund)
Yellow Velvet (rund)
Johnny Doodle (rund) -
Zitten er in het assortiment van Dudok Patisserie glutenvrij of lactose vrije producten?
Wij verkopen taartjes van SharpSharp, glutenvrij, plantaardig en suikervrij! De overige allergenen hebben wij benoemd bij ons assortiment.
-
Kan ik een grote taart ongesneden bestellen?
Nee, in principe zijn al onze grote taarten in 12 punten gesneden. Alle grote velvettaarten zijn in 14 punten gesneden.
-
Een vraag over ingredienten of wil je iets melden?
Wij gaan er vanuit dat u zult genieten van ons assortiment. Mocht u toch een vraag hebben of een klacht? Mail dan naar kwaliteit@dudokpatisserie.nl
- Bezorging -
-
Wat is de levertijd?
De bezorgtijd bedraagt 1 dag, waarvoor u uiterlijk voor 17.00 uur uw order dient te plaatsen.
-
Wanneer bezorgen jullie?
Op maandag tot en met vrijdag wordt de bestelling tussen 09:00 en 12:00 uur ’s ochtends bezorgd.
Op zaterdag en zondag wordt de bestelling tussen 09:00 en 17:00 uur ’s middags bezorgd. In Rotterdam is vooralsnog helaas geen leveringsmoment op zondag beschikbaar, excuses voor het ongemak! -
Ik woon in Arnhem, Den Haag of Rotterdam, maar toch kan ik niet kiezen voor bezorging. Hoe kan dat?
We hebben per stad een selectie aan postcodes geselecteerd waar het mogelijk is om de taarten thuis of op kantoor te bezorgen. De keuze voor deze gebieden is gebaseerd op de methode waarop wij bezorgen. Indien uw postcode buiten de geselecteerde gebieden valt is het helaas niet mogelijk om de order te laten bezorgen. Bekijk onze afhaallocaties om te kijken waar u uw bestelling het gemakkelijkst op kunt halen.
-
Hoe komt het dat de bezorgkosten voor de verschillende steden verschillen?
Voor bezorging wordt standaard €7,50 aan bezorgingskosten in rekening gebracht.
-
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het aangegeven bezorgmoment?
De bestelde taart gaat dan weer retour. Wij vragen u vriendelijk om contact op te nemen met de locatie voor een afspraak om uw bestelde taart alsnog op te halen.